Amazon ve Netflix Büyümeyi Hızlandırmak İçin Konumlandı – Wedbush
2 Nisan’da finansal hizmetler şirketi Wedbush, Connected TV’de (CTV) reklamcılığın mevcut ve gelecekteki modelleri hakkında konuşmak üzere bir endüstri uzmanıyla bir konferans görüşmesi düzenledi.
Firma, uzmanların 2024 yılının ilk üç ayından sonra reklam destekli isteğe bağlı video (AVOD) hizmetlerinin kullanımında hızlı bir artış öngördüklerini belirtti.
Ayrıca, daha verimli reklam stratejilerine yol açabilecek otomatik reklam satın alma sistemlerinin kullanımında bir artış eğilimi ve bu stratejilerin etkinliğini değerlendirmek için kullanılan yöntemlerde ilerlemeler var. Bu gelişmelerin bu sektörde devam eden büyümeye katkıda bulunması beklenmektedir.
Wedbush’a göre, bu modellerden faydalanması ve hızlı bir büyüme yaşaması muhtemel iki ana şirket Amazon (NASDAQ:AMZN) ve Netflix (NFLX).
“Netflix için bin gösterim başına maliyet (CPM) ve reklam yayınlama sıklığı, sırasıyla yaklaşık 40 $ ve saatte dört reklam olarak, sabit kaldı. Bu oranların, 2024’ün ikinci yarısında CPM’lerde mevsimsel bir artış dışında, 2024’e kadar değişmeden devam etmesi bekleniyor.”
Analistler, yayın şirketinin reklamlarının popülaritesinin arttığını çünkü “tüketici bilgilerinin kullanımını iyileştiren ve daha kesin değerlendirme ve yatırım getirisi sağlayan (özellikle Amazon’un CTV platformuyla yaptığı işbirliği)” ittifaklar kurarak hizmetlerini genişlettiğini belirtti.
Amazon’la ilgili olarak Wedbush, teknoloji şirketini “şirketin kapsamlı doğrudan müşteri verileri ve reklamverenlere hedefleme ve etkinliği değerlendirmeye yardımcı olan içgörüler sağlama kapasitesi nedeniyle” CTV reklam pazarında daha büyük bir pay elde etmek için güçlü bir rakip olarak görüyor.
Bu makale yapay zeka yardımıyla üretilmiş ve çevrilmiş olup bir editör tarafından incelenmiştir. Daha fazla ayrıntı için Hüküm ve Koşullarımıza bakınız.